[Talk-dk] Cyklister i lokal vejbane.

Hedda Nilsson Orviste ZY0Q at tmf.kk.dk
Tor Jun 21 10:56:57 BST 2012

Hej.

Jeg er interesseret i om det råder konsensus om hvordan vi tagger serviceveje som man også kan cykle på? Altså hvor cykelstien ender og cyklister fortsætter i lokalbanen hvor det også står/kør biler til parkering. Der er en del eksempel på disse veje i København. Se Serviceveje langs med Blegdamsvej, Nørre Farimagsgade samt Frederikssundsvej.

Blegdamsvej:

http://www.openstreetmap.org/?lat=55.6947532296181&lon=12.568364739418&zoom=18

Jeg har tagget disse som highway=service, bicycle=designated

Med venlig hilsen

Hedda Nilsson Orviste
Studentermedhjælper
Cykelsekretariatet