[Talk-dk] Sammendrag af Talk-dk, Vol 35, Udgave 2

Klaus Hansen kh at Geodata-consult.dk
Søn Mar 4 09:59:37 GMT 2012

Jeg har aldrig helt forstået hvorfor det er relevant at kortlægge landbrugsjord.
Personligt synes jeg man hellere skulle bruge tid på at kortlægge alt andet, dvs det der skiller sig ud i landbrugsområdet. Fx læhegn, skove, naturområder, bygninger, master mv.

Klaus
--
Sent from my Android phone with K-9 Mail. Please excuse my brevity.

talk-dk-request at openstreetmap.org skrev:

Send meddelelser der skal distribueres til Talk-dk til:
	talk-dk at openstreetmap.org

Gå ind på:
for at til- eller framelde dig listen via World Wide Web

Alternativt kan du sende en e-mail til
	talk-dk-request at openstreetmap.org
med ordet 'help' i emnefeltet eller som indhold.

Du kan kontakte den (de) ansvarlige person(er) for listen på
	talk-dk-owner at openstreetmap.org

Når du svarer på e-mail til listen, bedes du venligst ændre emnefeltet
sådan at det er lidt mere beskrivende end bare "Re: Indhold af Talk-dk
sammendrag..."

Dagens emner:

1. Tagging af landbrugsjord (Morten Kjeldgaard)

Message: 1