[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov

Esbern Snare esbensnare at gmail.com
Man Mar 12 09:41:06 GMT 2012

10. mar. 2012 06.26 skrev Jonas Häggqvist <rasher at rasher.dk>:

> Hvad vil du tagge et område med juletræsdyrkning som? Så vidt jeg kan se i
> wikien er landuse=forest helt på sin plads. Evt. med wood=coniferous +
> produce=trees også.
>
> Den anden skulle rigtigt nok have været landuse=orchard, men det er jo ikke
> helt ved siden af at tagge som forest. Det er trods alt et område med træer.
> Skulle vi ikke holde fast i at vi arbejder med gradvise forbedringer. At et
> område ikke har fået det helt optimale tagging fra start kan vi jo heldigvis
> hurtigt rette op på.

> Det synes jeg er lige i overkanten at kalde det.

Ja det kan du måske have ret i. Jeg har mailet lidt frem og tilbage
med mapperen knægpøth, og han virker seriøs nok, han kendte bare ikke
rigtigt til den her mailingsliste, men han vil prøve at komme på nu.

Jeg starter lige en anden tråd omkring juletræer for den sag er vist
noget åben for fortolkning.

Mvh
Esbern