[Talk-dk] NV Fyn oversået med skov (og lidt om juletræer)

Ole Laursen olau at hardworking.dk
Tor Mar 15 11:20:29 GMT 2012

14. mar. 2012 16.06 skrev Kristian Krægpøth <k.kragpoth at gmail.com>:
> Lige for at melde at det er mig, der er Krægpøth, og mig, der har formastet
> mig til at tegne skove i det nordvestlige Fyn efter Fugrobilledet. Nogle af
> skovene har vist sig ikke at være skove, men nogle andre træer –
> frugtplantager. En fejltolkning af Fugro-billedet.

Velkommen til! Dejligt at høre at der er nogen der går op i nogle af
de detaljer der ikke har med vejnettet at gøre. Har selv haft brug for
detaljerede kort på vandreture, når man står ude i ødemarken på et
gammelt hjulspor og ikke ved om det er bedst at gå den ene eller anden
vej rundt om et mosehul.

Enig i at gradvis forfinelse er et udmærket princip. Med kollektive
projekter skal man nogle gange lige vænne sig til at andre gør tingene
på en anden måde end en selv.

Ole