[Talk-dk] et flyttet vandløb og en ny sø

Pelle Rosenbeck Gøeg pelle at goeg.dk
Tor Mar 15 20:58:39 GMT 2012

Hej,

Er ikke sikker på om jeg forstår dit spørgsmål korrekt, men giver et bud.

2012/3/14 Esbern Snare <esbensnare at gmail.com>

> Nogen der kender en lovlig kilde

Hvis du har været på stedet, og noteret dig forløbet, så bør det vel være
"lovligt".

> Jeg har fundet et vandløb og en sø. Søen er gravet efter fugro var
> forbi og et vandløb der løber i nærhden er også flyttet. Jeg kan ikke
> umiddelbart komme til stedet med min garmin.
>
> Nogen gode ideer.

Jeg ville observere om der findes nogle genkendelig landmarks (træer, sten,
høje etc.) som jeg kunne identificere på fugro kortet, og så tegne ud fra
disse.

--
Venlig Hilsen

Pelle Rosenbeck Gøeg