[Talk-dk] et flyttet vandløb og en ny sø

Claus Hindsgaul claus.hindsgaul at gmail.com
Søn Mar 18 09:58:26 GMT 2012

Eller endnu nemmere: vent på næste isvinter. Jeg mappede let nogle afsides
kanaler på Amager Fælled for et par vintre siden.

Claus

Den 18/03/2012 10.53 skrev "Nick Østergaard" <oe.nick at gmail.com>:

> Med GPS i flamingoblok, så kunne du også bare tage og binde skærene i din
fiskestang på og så gå med den ned af vandløbet, eller bare stå i den ene
ende og vente til den er nået langt nok væk og så trække den ind.

lave et hul til den i en flamingoblok, og sende den sejlende ned at
vandløbet. Kræver nok at man er minst to, så man kan få fat i den inden den
sejler ud i havet :-)

en anden mobiltelefon, hvis man bruger Glympse. Nørdet :-)