[Talk-dk] offset i fugro?

Joris Kofman joriskofman at gmail.com
Ons Mar 28 10:13:24 BST 2012

Hej Folkens

idag tænkte jeg at jeg ville kigge lidt på missing adresses i det
postnummer der lå lavest på kompletheds skalaen, det blev postnummer 6064
(ikke et af de større postnumer distrikter). Da jeg kom til
positionen: Vangevej hvor der manglede gadenavn på en indkørsel lagde jeg
mærke til nogen tracks der lidt ligner vejene i samme område, i nogen
tilfælde krydser de og det ser generelt lidt underligt ud.

jeg tror dog måske det hænger sammen med et mærkeligt "hop" i fugro
billederne i dette område der giver et ret stort offset. Om det så er osm
data der er rigtige eller billederne der stemmer ved jeg ikke, og heller
ikke hvordan jeg skal finde ud af det.

desuden har jeg set at en stor del af lejrskolevej/brunkær øverst i
billedet ligger dobbelt (eller næsten dobbelt).

mit spørgsmål er derfor, er der et offset i fugro billederne der kan/skal
rettes?
jeg tænker når dette spørgsmål er besvaret kan man gå igang med at finde ud
af hvilke veje der skal beholdes og hvilke der skal kasseres.

hilsen joris