[Talk-dk] offset i fugro?

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Mar 28 10:24:44 BST 2012

Hej

Der er temmelig stor offset i Fugro foto i det område (
http://osm.org/go/0HzdF~mJ--).

Men Kolding kommunens bygninger, gør at du kan se hvor fotoet skal ligge. I
JOSM kan du rettet offsettet med billedforskydning, men du skal være max
opmærksom i det område, fordi forskydning er stor i nogle områder og mindre
i andre områder.

Jeg har rettet lidt i området allerede.

/Jens