[Talk-dk] renderings fejl?

Joris Kofman joriskofman at gmail.com
Ons Mar 28 10:29:44 BST 2012

Hej folkens

Man kan godt diskuttere om der skal et access=private på, da det måske
allerede er implicit i service=driveway tagget, det ved jeg ikke hvad der
er stemning for.

Jeg syns dog at informationen om navnet på indkørslen er relevant, da man
ellers skal lave en adskillelse mellem lange og korte indkørsler. Jeg har
således tagget jeg ved ikke hvor mange indkørsler med vejnavn for at
adresserne ikke længere skulle figurere i missing streets databasen. Jeg er
godt klar over at det her er ret korte indkørsler i forhold til de mange
lange (markvejslignende) indkørsler jeg har tagget med gadenavn, men det
bliver bare ikke konsistent.
Jeg syns at hvis informationen ikke skal figurere på kortet skal man bygge
en eller anden form for logik ind i renderingen der vælger vejnavne fra på
korte indkørsler. Hvis denne logik allerede findes, så er informationen vel
fundet relevant på et tidligere tidspunkt?

hilsen Joris