[Talk-dk] rendering af kystlinie?

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Maj 23 13:36:04 BST 2012

Hej Joris,

Godt at høre, at du er godt i gang med at tilføje øer, m.m.!

Kystlinjen bliver dog af tekniske årsager kun opdateret med flere
ugers mellemrum:
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Coastline#Rendering

Det kan naturligvis virke lidt ærgerligt, at resultatet af lige præcis
dette arbejde tager lang tid at se, men det er stadigvæk et godt og
vigtigt stykke arbejde.

- Peter Brodersen