[Talk-dk] rendering af kystlinie?

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Ons Maj 23 14:21:09 BST 2012

Hej Joris,

For god ordens skyld bør det nævnes, at det ville være en god ide at ændre
source tagget. F.eks. til Bing eller Fugro (2005) hvis du har brugt en af
dem til at tegne efter. Selvfølgelig kun på den del af kystlinjen du har
rettet - det er fuldt tilladt at klippe og klistre i kystlinjen.

Måske har du set det, måske ikke, men Jonas Häggqvist har lavet et overlay
til os hvor du kan se sourcen på kystlinjen og ved hvor du er kommet til:
http://osm.rasher.dk/?zoom=7&lat=56.24056&lon=11.61346&layers=B0000FFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFTF

Happy mapping
Rasmus Vendelboe