[Talk-dk] Træer

Michael Hammel MIH at cyklistforbundet.dk
Man Nov 5 14:11:31 GMT 2012

Kære Uffe og Jørgen,

Der er intet, der forbyder AE35, aka Søren Johannessen, at kortlægge alle de træer, der krydser hans vej, uanset om de har anden signifikans end deres "træagtighed" eller ej..

Det kan vise sig lige så nyttigt som kortlægningen af gadebelysning.

Renderingen er en anden sag.

Med venlig hilsen

Michael

--

Michael Hammel
webmaster

Dansk Cyklist Forbund, Rømersgade 5-7, DK-1362 Copenhagen K

(+45) 4070 8370

Cyklistforbundet er på nettet: www.dcf.dk www.vcta.dk www.cykelviden.dk www.abc-abc.dk www.cykelvenlig.dk www.23hq.dk/cyklisten www.facebook.dk/ www.twitter.com/cyklistforbund