[Talk-dk] Problem med vandalisme eller uheld i Hadsund by

Tage Østergaard tage1234 at gmail.com
Ons Nov 14 18:15:22 GMT 2012

Hej

Jeg er ny her og har kun "mappet" i ca. 4 mdr. Jeg har lige opdaget et
problem, der opstod i går. En ny mapper der kalder sig Søren1997Hadsund har
lavet en del trælse ting i Hadsund by. Der er tilføjet en jernbane tværs
hen over et område (der findes ingen jernbane i Hadsund), flyttet på mange
nodes, lavet tilfældige udefinerede nodes og "streger" på kryds og tværs og
til sidst, men ikke mindst har han fjernet hele markeringen uden om
beboelsesarealet for Hadsund. I den forbindelse to spørgsmål.

1. Er der nogen der har mulighed for at hjælpe/stoppe ham, inden der sker
endnu større ulykker (håber det er et uheld).

2 . Er det muligt at rekonstruere området automatisk, ændringen er sket
13-11-2012 i perioden kl 17:09 til 18:30. Jeg har redigeret en del ting i
samme område samme dag ind til kl.16:59, og dem vil jeg selvfølgelig gerne
undgå bliver slettet hvis muligt, men det er dog ikke altafgørende.

 Hvis ikke det kan rekonstrueres automatisk, vil jeg forsøge at få ændret
så meget som muligt tilbage manuelt, jeg har lokal kendskab, til området.

V.h.

Tage Østergaard