[Talk-dk] Problem med vandalisme eller uheld i Hadsund by

Michael Larsen mvl.osm at network42.dk
Ons Nov 14 18:55:27 GMT 2012

Hej

Det er højest sandsynligt relativt nemt at reverte disse changesets, dvs.
fjerne rettelserne igen.  Specielt hvis der iøvrigt ikke laves ændringer af
rørte objekter.

Jeg mener at osm-skik er at man bør kontakte vedkommende og vente en god uges
tid inden man fjerne vedkommendes rettelser, men jeg har kigget på rettelserne
og der er vist ikke nogen af dem som giver mening, så jeg vil mene at de godt
kan fjernes igen (det eneste er jernbanen, den har faktisk været der og er kun
tagget forkert - den burde have været tagget med railway=abandoned).  Vi bør
dog stadig kontakte vedkommende...

Jeg skal gerne prøve at reverte disse ændringer med mindre du selv vil prøve -
det er ikke så svært med JOSM og 'reverter plugin'.

/MichaelVL