[Talk-dk] Nogen hurtige? DR vil gerne snakke med mappere fra Nordjylland på fredag

Peter Brodersen peter at ter.dk
Ons Nov 14 22:03:45 GMT 2012

Any takers? Det her kunne være virkelig godt for OpenStreetMap, så jeg
håber, at nogen er friske! :-)

I behøver ikke at være så bekymrede for, hvad der skal ske.
Journalisten har fået links, og er selv godt informeret om
situationen.

I kan som nævnt skrive direkte til Christian på CKLJ at dr.dk, hvis I er
interesserede. Det skulle gerne være fredag, der bliver optaget, så
hold jer endelig ikke tilbage.

- Peter Brodersen