[Talk-dk] Tilbagerulning af mange rettelser

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Fre Nov 16 16:02:35 GMT 2012

Hej folkens,

Jeg har været i kontakt med en mapper (som jeg ikke vil hænge ud her på
listen) der er kommet til at lave over 200 rettelser han troede kun var
synlig for ham selv. Da jeg gjorde ham opmærksom på at alle kunne se
hans rettelser undskyldte han mange gange.

Nu er det så sådan at de fleste af rettelserne bare skal revertes, men
helst ikke alle. Er der en nem måde at tilbagerette så mange nemt?

Det er noget af et arbejde at gøre med josm's revert plugin. Hvis ikke
der nemt er en sådan løsning går jeg nok bare lige så stille i gang og
sætter ham i gang med manuelt at reverte. Heldigvis er hvert changeset
ret lille.

Hilsen
Esben Damgaard