[Talk-dk] Nogen hurtige? DR vil gerne snakke med mappere fra Nordjylland på fredag

Peter Brodersen peter at ter.dk
Tor Nov 22 09:06:34 GMT 2012

Hej,

2012/11/21 Peter Brodersen <peter at ter.dk>:
> Indslaget skulle blive sendt i morgen. Jeg smider mere info, når jeg
> ved hvor og hvornår (eller evt. et link, hvis det ryger online).

Indslaget fra Hjørring har været lidt rundt omkring her til morgen.
Forskellige venner nævner, at det blandt andet var i 08.00-radioavisen
på P1 og vist nok også i nyhederne på P3 kl. 08:30.

Samtidig var jeg selv live i P4 København kl. 07:40 her til morgen og
snakke om det samme emne.

Lige nu driller links på dr.dk lidt for mig, så jeg har ikke haft
mulighed for at genhøre indslagene, men hvis I falder over links, er I
meget velkomne til at poste dem :-)

- Peter Brodersen