[Talk-dk] forbindelse fra perron til tog?

Mathias Dannesbo neic at neic.dk
Tor Nov 29 15:33:57 GMT 2012

Hej.

Alt hvad i beskriver kan mappes med (det nye) Public Transport (http://wiki.
openstreetmap.org/wiki/Public_transport)

Der skal laves relation med public_transport = stop_area for hvert
stoppested og ruterne skal tilføjes som relationer.

I relationerne for hvert stoppested er perronen og en node på skinnen
bundet sammen. Det kan ruteplanlæggeren bruge i første omgang til "dumt" at
sende en bruger "med toget". Hvis der senere bliver oprettet relationer for
alle togruterne kan den så vise tognummer, perronnummer osv.

Med Venlig Hilsen
Mathias Dannesbo
http://neic.dk
neic at neic.dk