[Talk-dk] Markering af kilde

Thejs Jansen twjans at gmail.com
Man Mar 18 21:03:46 UTC 2013

Hej,

Jeg mapper primært i mit nærområde, hvor jeg har kendskab til de faktiske
forhold.

Jeg har netop opdaget at en anden flink mapper har justeret på det jeg har
mappet, hvilket selvfølgelig er helt iorden. Desværre er det gjort udfra
luftfoto og vedkommende har blandet andet justeret på overfalden på stiger
og lignende, som så ikke længere stemmer over ens med virkeligheden.

Mit spørgsmål er nu, er der et tag hvor jeg kan angive at data er
verificeret ved fysisk at være på stedet, og derfor kun bør ændres hvis man
har data af bedre kvalitet? jeg har kigget på "source" men ved ikke om det
er korrekt.

Med venlig hilsen
Thejs