[Talk-dk] Geoinformationer på Wikipedia

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Tir Sep 17 17:56:52 UTC 2013

"wikipedia=da:Dalby (Frederikssund Kommune)" (syntaks og guide for
Wikipedia tagging i OSM se
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Wikipedia )<<

Det tal kan du godt gange et par stykker på hvis du tæller wikipedia:da=*
med :). Sådan var jeg egentligt overbevist om de skulle tagges? Hvis du
fanger dem kan du f.eks. se, at ligger et "ok-tagget" tognetværk i Danmark
- som du kan plotte ind i wikipedias tilhørende artikler.

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe