[Talk-dk] Geoinformationer på Wikipedia

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Ons Sep 18 13:08:07 UTC 2013

Okay lægger "wikipedia:da=*" til som ifølge Overpass API findes 236
stk af (d.d) og plus ca. 1040 "wikipedia=da:*" (den foretrukne
metode/syntaks til tagging af danske wikipedia artikler) i alt ca.
1276 forskellige Wikipedia artikler  tagget til OSM (ej regnet med
hvad der er blevet lavet i går evt.)

/Søren