[Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Tir Dec 23 10:28:32 UTC 2014

Hej Alle

Har lige været en tur i Jægersborg Dyrehave, nord for København (osm link
<http://osm.org/go/0NW5eTE>).

Næsten alle skovveje og stier er markeret som sti (highway=path), med
forskellige ekstra tags.

Jeg kunne godt tænker mig at rydde op i dette, så det bliver ens med resten
af landet.

Man kan bare se på Naturstyrelsen eget kort over området (der ikke er helt
korrekt) på dette link
<http://naturstyrelsen.dk/media/nst/Attachments/JaegersborgDyrehave_Ridestier_270312.pdf>

F.eks. skal alle skovveje registreres som highway=track (med de ekstra tag
der nu gælder)

*Er der nogen der har problemer med at jeg retter området til?*

PS. Det er ikke bare en sofa rettelse, idet jeg har boet tæt på området i
mange år og kommer der hvert år. Ved tvivl lægger jeg evt. en osm-note om
det

Jens