[Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tir Dec 23 10:44:57 UTC 2014

Der er rigtig mange steder rundt i landet hvor skovveje er tagget som path,
footway eller endda cycleway. Jeg tror det skyldes begyndere der har været
forvirrede over hvad der er det korrekte, men grundlæggende er der rigtig
mange steder (også i hovedstadsområdet), hvor der trænger til at blive ryddet
grundigt op. Jeg har gjort det mange steder, men der er meget at gøre og mange
steder er det vanskeligt via ortofotos at afgøre hvad der er det korrekte.

Så hvis du føler for at rydde op i et område og endda kender det godt, så skal
du endelig gøre det.

/Hjart