[Talk-dk] Stier og veje i Jægersborg Dyrehave

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Man Dec 29 19:20:17 UTC 2014

Så er jeg fået rettet Jægersborg Dyrehave jvf. vores debat.

Det er blevet rimeligt godt, synes jeg selv - http://osm.org/go/0NW7QEgw-
(OSM´kortet er ikke helt opdateret, med de tilføjelser og ændringer jeg har
lavet.)

Hvor jeg har været i tvivl, har jeg lagt en note i OSM.

Har ændret en del ridespor til sti (highway=path) med horse=yes, da jeg
ikke har set et eneste ridespor, der udelukkende var til heste (ok ikke til
gående etc).

God nytår, når I når dertil.

Jens