[Talk-dk] Sivegader

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Man Jan 6 19:07:30 UTC 2014

Ja, så er vi ved at være tilbage hvor jeg startede tråden.

Selvsamme gader i Ribe kalder de nemlig for sivegader på kommunens
hjemmeside:
http://www.esbjergkommune.dk/om-kommunen/kort-over-kommunen/bykort.aspx

Man skal have fat i signaturforklaringen for at se dette.

Hvis Google Streetview ellers er opdateret, så er det væsentlig færre
gader der har dette skilt i virkeligheden end angivet på kortet.

Hilsen
Uffe Kousgaard