[Talk-dk] Flyvestation Værløse og andre forladte anlæg

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Jan 19 17:15:45 UTC 2014

Vores liste her er det helt perfekte forum for et spørgsmål som dette og jeg synes det er et
ganske fornuftigt forslag du stiller, så for min skyld må du gerne gå i krig. Måske det vil
være en god ide at tagge de tidligere lufthavnsveje mm med "note=tidligere
lufthavnsvej/landingsbane etc".

Mvh
  Michael Andersen / Hjart