[Talk-dk] Text interface / benzin

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Ons Jan 22 20:06:44 UTC 2014

Hej Michel,

Som Søren Johannesen skriver skal du virkeligt holde tungen lige i munden
her. Det er typisk oliebranchen, at spinne og outsource alt andet end
kernevirksomhed fra. Her følger et eksempel.

Operator af Statoil stationerne er "Statoil Fuel and Retail". Det er et
underselskab af Alimentation Couche-Tard og har som sådan ikke noget med
Statoil at gøre, omend de har købt sig til brugsretten til navnet i en
årrække (mener det er 10). "Jet" er Phillips66's brand, men i Danmark er
det "Statoil fuel and retail" der gemmer sig bag navnet. Og sådan
fortsætter det sikkert med de andre brands, som jeg ikke kender så godt.

Mvh
Rasmus

Med venlig hilsen
Rasmus Vendelboe