[Talk-dk] Manglende 'steder' i Danmark - nu på github

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Søn Mar 2 14:28:50 UTC 2014

Hej Kristian

Jeg ved ikke om du bruger Microsofts Internet Explorer browser til at
besøge den side Michael har sat op? Microsofts Internet Explorer har
det med gå i sort over de sider på Gist med kort. Chrome browser
skulle vise den fint uden problemer.
Hvis du stadigvæk har problemer, så kan jeg lave en fil så du evt. kan
se stednavne i Google Earth over Fyns området

Vedr. metode så er det da helt fint den måde du har gjort og godt set
med fx kvarterer i byer der kan bruges place=neighbourhood.

Vedr. regneark - Hvis du er færdig med en kommune(r) vedr. bydele/byer
osv på Fyn - Så angiv gerne i regnarket at den er gennemgået og
færdigtjekket, så ikke andre begynder - dumt med dobbeltarbejde.

vh
Søren Johannessen