[Talk-dk] Geodatastyrelsens luftfoto via Proxyserver - et par nye oplysninger

Leif Lodahl leiflodahl at gmail.com
Tir Mar 4 21:08:14 UTC 2014

@Gregers,
Tak for forklaringen.

Ups. det lille "men" var bestemt ikke ment som noget negativt. Jeg synes
det er et super godt initiativ. Blot er jeg lidt betænkelig ved
performance, når din server bliver "default" i ID, og så det rent
principielle i, at du som privatperson skal stille ressourcer til rådighed
for os andre.

Men lad os se hvordan det går, når trækket begynder at blive større.

/Leif