[Talk-dk] Relation:destination_sign og Key:noexit

Jacob Rosendal Kristensen j.k at outlook.dk
Fre Mar 21 13:49:00 UTC 2014

Kære alle på talk-dk

Jeg har i nået tid, tænkt en del over hvordan vi bruger og kan bruge dem mere hensigt mæssigt.
Det er.:
Relation:destination_signKey:noexitJeg naturligvis i mit forsøg på at forstå dem prøv at placere dem,
https://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#map=20/56.01080/9.73076https://www.openstreetmap.org/edit?editor=id#map=19/56.20888/9.74001
Men jeg mener ikke deres definition er fuldstændigt dækkende for danske forhold.
Hvad mener i andre, personligt så ville jeg gerne at der var et tag som betyder "vejen ender blindt" inkl. det danske og andre nations symbol. Det kunne jo bruges til at navigations dimser på sigt kunne vise, bare med symbol når man køre på en vej(eller et afgrænset vej system) som er lukket.

Vh
J K