[Talk-dk] Noget helt andet

Soren Johannessen soren.johannessen at gmail.com
Man Mar 24 18:31:43 UTC 2014

Hej alle sammen

OSM formand Simon Poole har skrevet lidt om det her
http://www.openstreetmap.org/user/SimonPoole/diary/20719 (læs også
gerne kommentarerne nedenfor) og det har været et punkt på
bestyrelsesmøde. Jeg kan forstå det er op ad bakke arbejde at få
firmaer osv verden over til at kreditere.

vh
Søren Johannnessen