[Talk-dk] Noget helt andet

Esben Damgaard maillist at hvemder.dk
Man Mar 24 14:02:27 UTC 2014

Hej, jeg har faktisk også prøvet at skrive en flink mail til danbolig,
men har intet hørt.

Det er ret dårlig stil. Ved dog ikke hvad man skal gøre..

Mit lokale apotek har også lige udgivet en folder i anledning af deres
jubilæum, og hele folderens baggrund er osm kortet af området. Der er
heller ingen henvisning til osm. Der har jeg nok ikke tænkt mig at gøre
noget, da de nok ikke kommer til at ændre noget nu..

Der burde måske oprettes en "sort liste" af hjemmesider der, efter en
venlig hilsen, ikke vil kreditere osm?