[Talk-dk] Interesse for import af 3, 8 millioner bygninger i OSM Danmark?

Halfdan Mouritzen halfdan at robothangarskib.dk
Tor Nov 20 23:34:53 UTC 2014

Tænker om det kan betale sig at lave en midlertidig database og gennemgå
denne, lave checks på bygninger / overlap / ekstra data etc.

Måske man kan bruge nogle af HOT værktøjerne til at kvalitetssikre/checke
områder efter import - for at bestemme overlap etc.
I al fald kan vi nok nemmere finde fejl og mangler på denne måde - eller
rettere, lettere fordele arbejdet mellem os?

Evt. lave et værktøj til at overføre data fra eksisterende bygninger der
har andet end building=yes - så man får markeret alle overlappende
polygoner og kan vælge hvad der skal overføres? Eller om bygningen
overhovedet skal genimporteres.

Jeg glæder mig _meget_ til at få denne data ind, da jeg ikke har indtegnet
bygninger i DK i lang, lang tid i venten på selvsamme :)

Alt det bedste
Halfdan