[Talk-dk] Afstemning og overvældende interessse for Danmark FOT bygningsimport

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Fre Nov 21 10:04:39 UTC 2014

On 20-11-2014 11:00, Jakob Riis Josephsen wrote:
> For min skyld måtte de bygninger jeg har tilføjet gerne blive
> overskrevet. De eneste data som ville gå tabt var bygningen/gårdens
> navn, og det synes jeg ville være et mindre problem sammenlignet med at
> vi får en bedre datakvalitet.

Jeg synes, at navne og andre tags ofte er meget vigtigere end
datakvaliteten på bygningen.

Hvis jeg fx bruger min GPS til at finde hotel Astoria eller Falsled kro,
så er jeg ret ligeglad med om hotellet er tegnet præcist. Men jeg skal
kunne søge på navnet. Og jeg sætter også pris på, at der er fx et
telefonnummer.