[Talk-dk] Adresseknuder

Ole Laursen ole.laursen at gmail.com
Tor Okt 16 10:50:31 UTC 2014

16. okt. 2014 kl. 02.46 skrev Niels Elgaard Larsen <elgaard at agol.dk>:
> Så vi kunne:
>
> 1. Vedligeholde en liste over slettede adresseknuder med timestamps og
> koordinater.

Jeg har tænkt i de baner. Det burde ikke være helt umuligt at udvide
oisfixes-systemet så man kan indrapportere dem der og så kommunerne
kan se dem der - men jeg er foreløbigt oppe på to små børn nu, så jeg
har ikke rigtig haft energi til at kigge på det. :/

Angående flytning så har jeg i sin tid flyttet nogle stykker som
senere blev overskrevet. Så jeg tænker vi også der er nødt til at have
udtænkt en fornuftig procedure for hvordan vi gør, en som gerne skulle
resultere i den offentlige myndighed kan få rettet deres data. Måske
skal adresseimporteringssystemet være mere snedigt.

Ole