[Talk-dk] Har fået Busrute og stoppe steder i Kolding området af Kolding Kommune

Jens Winbladh jens at somewhere.dk
Ons Aug 5 11:50:12 UTC 2015

Hej Alle

Jeg har fået busruter (nye fra denne sommer, med 9 buslinjer) og tilhørende
busstoppesteder (760 stk) af Kolding Kommune.

De er givet lige som sidste jeg fik data fra Kommunen under CC-BY-SA
licens.

Er er der nogen der har erfaring med at bruge shapefiler til at lave
relationer. (ellers er de bare en bunke manuel editering der skal til)

Hvis der ikke er et problem med import/rettelse af busstoppestederne, så
vil jeg tage fat i det en af dagene. De ligger allerede en masse busstop
fra de sidste datasæt jeg fik fra kommunen (se det er primært tilretninger).

Mvh

Jens Winbladh