[Talk-dk] Har fået Busrute og stoppe steder i Kolding området af Kolding Kommune

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Fre Aug 7 17:20:48 UTC 2015

Hvad er chancen for at nogen rent faktisk har nytte af at danske buslinier
bliver tilføjet OSM? Jeg kan se fidusen i at tilføje diverse stoppesteder, men
når jeg tager en bus eller et tog et sted hen i Danmark, så synes jeg altså
rejseplanen.dk er ganske uovertruffen. Buslinier i OSM kan være en rigtig god
ide i områder hvor der ellers knap er så meget styr på disse ting.
Jeg føler mig sådan lidt lunken med hensyn til at tilføje unødig kompleksitet
til OSM, fordi jeg kan se at der stort set ikke er andre end mig, der
vedligeholder OSM i DK i en skala der virkelig batter noget.

Mvh Hjart