[Talk-dk] Skal du bruge din sunde fornuft eller skal du tolke markfredsloven, færdselsloven og anden relevant lovgivning som OSM mapper ?

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Man Aug 31 07:13:17 UTC 2015

Indkørsler som ikke er gennemgående burde være no-brainer: en GPS vil
aldrig sende dig derind medmindre du har opgivet huset som slut-destination.
Og hvis du sletter ting uden at tale med de mennesker som har tegnet dem,
risikerer du at komme i en situation hvor han/hun bruger al sin tid på at
tegne objekter og du bruger al din tid på at slette dem igen!
Lad os undgå Wikipedia-lignende situationer hvor selv-udnævnte skrankepaver
ødelægger oplevelsen for al de andre....
Og hvis vi kunne blive hold ansvarlig for brugerens opførsel, så vil Apple
allerede være konkurs mange gange ;-)

Michel