[Talk-dk] Copyright

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Tor Dec 31 14:57:48 UTC 2015

Rasmus Vendelboe:
> Hej Tobias,
>
> Jeg er enig med Niels'
> kommentarer. Jeg ser heller ikke se noget problem (ianal) omend jeg ikke
> ser den tekniske fordel i at have åbningstider mf. integreret i OSM.

Jeg synes, at det er utrolig nyttigt og jeg bruger det tit.

Det er dejligt når man rejser og fx står midt i Istanbul, at man kan få
Osmand til at vise de nærmeste restauranter og museer og med det samme
se, om de har åbent.

Eller når man hen på aften kører i Sønderjylland og skal finde et sted
at spise. Jeg har prøvet en del gange at køre efter et museum eller en
restaurant og så ankomme lige efter lukketid. Eller køre til et sted for
at finde ud at man er udenfor sæsonen.

--
Niels Elgaard Larsen