[Talk-dk] Relaxed/strict match på Nominatim-søgninger

Rasmus Vendelboe r.vendelboe+osm at gmail.com
Man Jan 19 20:27:07 UTC 2015

Hej Jørgen,

Att. punkt 1) så er der (stadigvæk) den forskel at kommunegrænsen er
skiltet, mens postdistriktet ikke er det. Første lykkedes det os, at lave
med +99 % sikkerhed uden at skelne andres datasæt, mens du er helt fortabt
og gift med andres datasæt hvis du vil have postgrænserne ind.

Designcasen (i dag)  handler for mig om fordelen ved at have
postgrænse-dataen direkte i databasen mod at skulle vedligeholde og drifte
den. Jeg kan ikke umiddelbart se en usercase og derfor ser jeg det som god
design, at holde dataen ude af OSM.

Mvh
Rasmus (rasmusv)

Med venlig hilsen