[Talk-dk] Benzinstationer

Michel Coene michel.coene at gmail.com
Fre Jul 17 06:41:54 UTC 2015

Alimentation Couche-Tard ? Det må da være en insider vittighed for B typer.
Hvilke tag bliver vist på kortet og i GPS'en  ? Det er nok der at folk skal
kunne se hvilken tank kort de kan bruge?

I øvrigt en lille skulder klap til os selv: vi er stadig de eneste som har
den nye etape på Frederik sund motor vejen! Den er endda allerede med i
osmand.

Michel Coene
Op 17-jul.-2015 00:31 schreef "Rasmus Vendelboe" <r.vendelboe+osm at gmail.com