[Talk-dk] Midlertidigt spærret veje og stier.

Niels Elgaard Larsen elgaard at agol.dk
Søn Jun 21 11:36:09 UTC 2015

Det er det samme med metroarbejdet i København. Mange veje er spærret
indtil 2018/2019. Nogle kun i den ene retning. De er typisk tagget som
construction.  Nogle har en fixme=husk at skifte når metroen er færdig
eller lignende.
Nogle har også sat opening_date til den forventede åbningsdato.
På værktøjer som fx Osmose, kan man så let se hvilke veje man skal
checke om er færdige eller er blevet forsinkede.

Jeg overvejer om man også skal ændre topologien midlertidigt.
Der er fx tertiære veje, hvor en kort strækning er lukket for normal
trafik. Det betyder så, at der er tertiære veje, der bare ender blindt,
hvilket er noget rod. Så de blinde stykker burde midlertidigt tagges om
unclassified.