[Talk-dk] Strømningsretningen stemmer ikke!

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tir Maj 5 11:46:03 UTC 2015

Som vi vist tidligere i denne tråd har været inde på er der masser af
eksempler på at folk har tegnet vandløb uden at bekymre sig stort om hverken
retning eller klassificering eller præcision.

Ligeså med vejnettet. I begyndelsen var det ofte også bare med at få nogen
veje på kortet uden nødvendigvis at bekymre sig om klassificering mm. Før vi fik
adgang til luftfotos kunne det også ofte være en udfordring at tolke vores gps
spor (som det stadig kan ses i mange skovområder).

Jeg har rettet en del vandløb, men mit primære fokus har indtil videre været
finpudsning af det danske vejnet (hvilket der altså mange steder har været
hårdt brug for).

Richard Fairhurst udtalte i formiddags på IRC: "OSM is iterative... we don't
expect everything to be 100% right to start with"
Og det kan han jo have ret i. Så god fornøjelse derude.