[Talk-dk] P-pladser og navigation

Erik Klausen ekl at hjemmebedst.dk
Søn Okt 11 21:08:06 UTC 2015

Hej Michael.

Jeg er lidt usikker omkring dette. Jeg synes det svarer til at "mappe
for the renderer", hvilket jo er et no-go. Routing-softwaren burde være
indrettet til at håndtere trafikérbare arealer på en fornuftig måde,
ellers skal vi til at tegne en masse virtuelle stier på Rådhuspladsen i
København, af hensyn til routningen for fodgængere. Er det ikke en
farbar vej at få ændret routing-softwaren?

Eventuelt kunne vi tilføje "foot=yes" hhv. "motor_vehicle=yes" til
arealerne så routingsoftwaren kan se hvordan de skal håndteres.

Vh.
Erik Klausen