[Talk-dk] Husk turn restrictions ved veje rundt om heller mm

Jørgen Elgaard Larsen jel at elgaard.net
Lør Sep 26 20:19:42 UTC 2015

Niels Elgaard Larsen skrev:
> Og den var (jeg har nu tilføjet turn restrictions) jo sådan set tilladt
> ifølge OSM. I den virkelige verden går den ikke.

Det ser jeg mest som et problem med renderen. Selv om du sætter en turn
restriction er der jo ikke noget i vejen for, at den foreslår en
u-vending længere fremme, hvor vejen er blevet til én way.

Osmand har f.x. længe foreslået mig at komme omkring et
venstresvingsforbud ved at lave en u-vending på Nørrebrogade. Det er som
sådan ikke ulovligt, men i praksis en dårlig idé.

- Jørgen