[Talk-dk] En anden underlig rutning

Uffe Kousgaard uffe.kousgaard at routeware.dk
Søn Sep 27 20:26:07 UTC 2015

Der vil være en default hastighed på de øvrige veje for den specifikke
måde, som ruteberegningen udføres.
Det i kombination med de 80 km/h er afgørende for rutevalget.
Højresvingsbanen er registreret som tertiær og det giver nok en ret lav
hastighed.

Når jeg anvender OSM data til ruteberegninger ignorerer jeg altid
hastighedsbegrænsninger af samme årsag. Det er registreret for alt for
få veje. I bedste fald kan man anvende hastigheden hvis den er lavere
end "default" for klassen.

mvh
Uffe Kousgaard