[Talk-dk] Trafikalarm

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Lør Apr 9 19:27:28 UTC 2016

Jeg videresendte Jakobs indlæg (inklusive mit eget) til nævnte support
addresse og fik kontakt med nogle mennesker som kunne vedkende sig det og endda
sagde de allerede var klar over problemet (?!). Der var ikke nogen aktivitet
på kontoen i går (fredag), så jeg tillader mig at gætte på de er stoppet. Jeg
foreslog at komme forbi og lære dem lidt om grundlæggende redigering
(opsplitning af veje), hvilket kvinden syntes lød rigtig spændende. Nu må vi
se hvad det ender med :-)

Jeg er enig med dig i at det lugter af mekanisk redigering (enten det eller en
praktikant eller lignende uden reel interesse for OSM), hvilket ikke er noget
jeg lige er begejstret for, da jeg ikke kan forestille mig at den slags kan
implementeres uden at det ender galt.

Hvis jeg ser det igen vil jeg bede DWG blokere det.