[Talk-dk] Fwd: Re: Trafikalarm

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Søn Apr 10 17:21:01 UTC 2016

Hej alle

Jeg har lige fået svar fra TrafikAlarm, som ligeud bekræfter vores mistanke om
at de har lavet automatiske redigeringer i OSM.

Vi bliver vist nødt til venligt, men meget bestemt at gøre det klart for dem
at de ikke skal så meget som tænke på at gå videre med den slags. Nogen
forslag til hvordan vi bedst gør det? Bl.a. må vi vel bede dem læse
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Automated_edits grundigt. Andet?

Mvh Hjart