[Talk-dk] Synlighed og dokumentation af AWSbot-importeringer

Stephen Møller stephen at celleinfo.dk
Tor Apr 28 10:27:43 UTC 2016

Hej Mikkel

Jeg skal nok for lavet en bruger side for AWSbot og opdatere
http://wiki.openstreetmap.org/wiki/Da:Addresses så den er helt opdateret.

Booten lavet udtræk fra http://dawa.aws.dk/adresser?postnr=xxxx og
samlinger at lat/lon passer med OSM.

Det er en opgave jeg har overtaget fra Peter Brodersen, da stoppede med at
holde det opdateret.

Mvh
Stephen