[Talk-dk] Synlighed og dokumentation af AWSbot-importeringer

Michael Andersen hjart at milvus.dk
Tor Apr 28 10:33:54 UTC 2016

Hejsa

Jeg var lige ved at ville starte en lignende tråd, men hægter mig på her nu i
stedet.

Jeg er helt enig i at det ville være smart at der på bottens profil stod noget
om funktion mm og jeg har faktisk ikke mindre end 2 gange (sidste år) bedt om
det uden at der er sket noget.

Jeg har på det seneste undret mig meget over hvad den pågældende konto har
gang i og kunne faktisk godt tænke mig at Stephen oplyste os om det.

Bortset fra det så har man også flere gange på den internationale IRC liste
undret sig (senest for et par minutter siden) idet nogle af vores adresser
ender nede ved ækvator: (https://www.openstreetmap.org/changeset/38769101).
Jeg ved ikke om Stephen Møller har bemærket kommentaren, men det skete altså
igen her for et par timer siden:
http://www.openstreetmap.org/changeset/38945093

Er processen overhovedet dokumenteret nogen steder? Hvis ikke ville jeg i høj
grad sætte pris på at den blev det.

Jeg har også gået og tænkt på om ikke nogen af software folkene på listen her
kunne udvikle nogle scripts eller andet, som f.eks. jeg kunne anvende, så
import og opdatering ikke fortsat hænger på en enkelt person.

Jeg sætter pris på det arbejde Stephen har gjort indtil nu, men synes det er
på tide at få det sat noget mere i system.

Mvh Hjart